با استفاده از این موضوع، شما این قابلیت را دارید تا بتوانید صدا های مختلف و یا تنظیم هایی که در حال اجرا آن هستید را از طریق MIDI ضبط کنید.همچنین برخی از این محصولات دارای ورودی Line نیز هستند که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید گیتار و یا بیس خود را به این محصولات متصل کرده و صدای ضبط شده آن ها را به عنوان بکینگ ترک استفاده کنید.

اما از مهمترین قابلیت هایی که این محصولات در اخیتار شما قرار میدهند می توانیم به افکت های آن ها اشاره کنیم. با استفاده از این افکت های بسیار با کیفیت، می توانید صدای خود را به سلیقه خود تغییر دهید و یا با استفاده از این افکت ها، صدا های بسیار خاصی را تولید کنید که با استفاده از آن ها می توانید آهنگ های بسیار خاص و منحصر به فردی را تولید کنید. افکن هایی که هر کدام از این محصولات از آن بهره می برند متفاوت است اما به طور کی می توانید با استفاده از این افکت ها، صدا های بسیار فوق العاده ای را به دست بیاورید.

اما در کنار این موضوعات، باید به دنبال چه نکاتی برای خرید این محصولات بود؟

یکی از مشخص ترین نکاتی که هنگام خرید این محصولات باید در نظر بگیرید کلاویه های آن هاست. تعداد آن ها در کیبورد های ورک استشین متفاوت است و از۴۹ کلاویه تا ۸۸ کلاویه را می توانید در این محصولات پیدا کنید. از دیگر ویزگی هایی که در رابطه با کلاویه ها باید بدانید این است که وزن آن ها به چه شکل است؟ بسیاری از این محصولات دارای وزن نیمه سنگین، سنگین و سینتی سایزری هستند که می توانید با توجه به سلیقه و یا کارکرد تان یکی از آن ها را انتخاب کنید.