هنگامی که شما می خواهید اولین درام ست خود را برای یک نوازنده مبتدی خریداری کنید، نکته ای که به آن برخورد می کنید این است که گزینه های بسیار برای انتخاب وجود دارد. یکی از محصولاتی که در این سال ها در بازار بسیار دیده شده است، Shell Pack ها می باشند.

 
Shell Pack ها در واقع پک هایی هستند که قسمت های مهم درامز اعم از اسنیر، تام و کیک درام را شامل می شوند. باید توجه داشته باشید که در این پک ها، سنج ها و یا استند های سنج وجود ندارد و باید آن ها را به طور جداگانه خریداری کنید. اما نکته مثبت درباره این پکیج ها این است که بسیاری از شرکت ها به تولید آن ها می پردازند و باید بدانید که اکثر آن ها نیز از کیفیت ساخت و صدای بسیار فوق العاده ای بهره مند هستند که این موضوع باعث می شود تا به راحتی بتوانید به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.
 
برای خرید این درام ست ها ، پیشنهاد ما در راهنمای خرید درامز به شما این است که قبل از خرید حتما نقد و بررسی های اینترنتی را مطالعه کنید و درباره هر پک اطلاعات لازم را به دست بیاورید. همچنین به ابعاد هر کدام از قسمت ها نیز توجه داشته باشید. اما در کنار این پکیج ها، تجهیزات دیگری را نیز باید خریداری کنید